quinta-feira, 20 de março de 2008

Handvest Metafysica




Ik weet niet eens of u deze brief te lezen, omdat ze niet meer weten wie ik ben en wat identiteit aannemen, terwijl schrijven. Ik weet dat besloten veronderstellen mijn erfenis, een dat mijn voorouders konden geven me. Ik ben niet van een gemeenschappelijk man, ik ben geen man voor de middelmatigheid van de vrede en gemeenschappelijke leven, zoals u weet, ik ben niet van een schaap. Ik moet accepteren wat ik ben, ik ben een wolf, het type staat vernietigen zich in een week, maar in twee dagen ondermijnen de wereld en dingen. Dat is wat ik ben. Ik kan niet leven zoals we leven meer, niet meer dragen deze tabletten, maken ze me wat ik niet ben, en ik ben of ik werd dit: schaduwen. Lembrarei me altijd, maar met nostalgie van alles wat we samen leven, en dat in alle onschuld florida. Van al die vitaliteit en zonne hot. Vandaag, in het midden van die rook, en de mannen die middelen - zoals kippen in een boerderij, devoten van kannibalisme kan ik alleen maar, en ik, namens de macht was, dat samenviel met mijn voorouders afrikaaners, Italiaanse, Nederlandse, de Oostenrijkse en de Portugese , Met de kracht en de vreugde duisternis deze verdomde soorten: honderd jaar van pijn en duisternis vernietiging. Dat is wat er zal komen. Ik weet, kan ik niet uitleggen. Maar ik heb geen angst meer - want ik ben, tot aanvaarding van mijn hand verkeerd, ik ben vrij. Onze liefde zal altijd een zoete tederheid, in een leven van waanzin, haat en nomadisme. Maar ik moet je wel vrij om te geloven, tolamente, dat alles is nog remediável. Ik kan niet meer. Maar ik geef nog zeven dagen van ervaring - naast je ervaren wat ik ben en wat ik werd. Helaas, de onschuld overleden voorgoed in mij. Wat ik geworden, die voor mij - alleen me laten me vrij om je gratis, in de veronderstelling dat ik de wolf, een kind van de duisternis, de koude, in de winter, - omdat ik niet meer dat er weinig lamsvlees dat voldaan, I Hebben geen angst meer. Het enige wat wij kunnen doen is nog rosnar naar de wereld, en verliest me, meer en meer, meer en meer, totdat op een dag de schaduw obscure mijn ogen, mijn ziel en mijn lichaam. Alleen wanneer ik salvarei ons twee, een leven van middelmatigheid en ziekenhuizen. De erfenis is dat ik niets in het bloed en maakt strijd, dit erfgoed in mijn bloed koken, dat is me te nemen, en de komende koude, donkere en trieste: de zijkant dat ik een beest onder de mensen, indien iemand te vrezen. Maar ik nog zeven dagen en zeven dagen geduld, zeven dagen te bedenken wat we waren. Vanaf nu, we zijn beide gratis - ik levend en vol vertrouwen - nu kan ik niet geven u bloemen. Niemand kan inwisselen deze winter dat ik werd, is het niet hun fout, het is niet mijn schuld, maar is. Ervan uitgaande dat het overschot, en de demonische maakt mij vervloekt de mensheid: honderd jaar eenzaamheid, schaduwen, en de winter. Ik wil worden wie ik ben en ik ben, of dat ik werd - zonder pillen, zonder vergeefse hoop, klaar om te jagen, verbrijzelen, malen, en huilen, hoe meer dat kan niet huilen. Alles zal blijven wat het was. Daarom, mijn liefde, ik heb om aan te nemen dat ik, ik verliezen, om vrij te zijn. Dus ik despeço, waarom ik verloren, en ik heb er geen andere optie is .... Ik wil niet dat het om uw leven een hel-ik ben de donkere kant, koud, en verwoestende de wereld, en u bent nog klein dwazen van de mensen die gelooft dat de mensheid zal niet worden uw brandblusser meteoriet. Nou, ik ben hier niet om te zien. Laat mij alleen een afrit vagar of sterf. Vagar door tussen ongeveer, in een eeuwige-tussen plaats, nomade - tussen Amerika, Afrika en Europa, misschien wel een dag vindt vrede in een hoek ijs en zuidelijke wereld. Tot dan wens ik met al mijn kracht, die de mensheid duiken in de 100 jaar van pijn, duisternis en vernietiging. Alleen op die manier, de kinderen worden opgeslagen.


PS: US dollars in tien jaar zal blijken gelei.

Nenhum comentário: