quarta-feira, 19 de março de 2008

Identidade







Jij schrijft dat ik verloren in een cross-zee, in de zuidelijke conus tussen Afrika, Argentinië en Brazilië - Ik ben het product van deze samenloop van geboorten en pijn, en omdat ze al weten of spreken Afrikaans en mijn Spaans is nog steeds zeer parco . Om de moeder, ik ben een mengeling van Italiaanse zuidelijke en noordelijke, en dat kwam rechtstreeks naar Brazilië - deze oorsprong niet doem beide omdat ze niet dat soort van oorsprong van vergeetachtigheid, en de schrapping. Mijn grootvader, na een land dat leek erg vol pijn, perambulou, van de ene generatie op de andere, de rug, tussen Buenos Aires, Montevideo, eindelijk aportarem in de deelstaat Rio Grande do Sul, het seizoen en het tijdstip van Vargas hier Perón Er. "Escolheram" wat beter keek, minder beklemmende, minder oorlogszuchtige. Niet meer wilde hebben op punt wapens voor iedereen die wil. fout, zij het niet wisten dat het land enredaria door een escalatie van kwade trouw en mediocridades twee verwoestende, verschrikkelijk. Wat was niet wissen alle goede dingen, alle namen, alle verhalen. Vanwege dit alles, de meeste mensen vandaag de dag niet weten en ik weet niet wat ik geworden. Dus wat zou mijn identiteit, mijn blik? Italiaanse, de Braziliaanse? Argentijnse, Uruguayaanse, Afrikaans? Naar de duivel met de identiteit, ik stierf, die zojuist heeft ontmoet, hervindt ik mijn naam op de Argentijnse "De Mont Serrat" hij ernstige of Afrikaans, en het lijkt mijn naam zou Breytenbach. Drie of vier generaties en wat is dat de vergetelheid. Eeuwige, ik wil niet, noch kan ik inwisselen een verleden dat is meer dan de dood. Ongeacht het feit dat ik de andere, en niet wilt dat dit huis, dat ik dit ding. En daarom, ga dan terug naar waar de wind waait, de zee, waar kan ik misschien win de wereld, zodat het in deze plaats tussen ik gebruik van de instrumenten die nodig zijn me. Voor dat u weet dat een identiteit te verlaten, is het noodzakelijk uit ergens. E Deze plaats heet Brazilië. En ik bevalling voorgoed. Blijf Als ik sterf. Ik tremo, huilen, maar ik heb geen angst meer. Ik hoef te gaan. Sorry. Misschien wilde je ego conformasse met dat rustige leven - en gebruikt - proberen om me met zoveel liefde elke dag. Maar ik kan niet langer meer. Niet atega deze stad, Sao Paulo, voor mij die plaats is de hel, putting voeten op de straat lijken stap meer dan een miljoen keurslijf van ijzer, die oorzaken me pijn zonder einde. Ik stierf. Wat er gebeurd is heeft me me een ander. U verdient om gelukkig te zijn, - en ik werd een beest. Zonder vaderland, zonder vader of liefde. Ik kan niet meer geven die u nodig heeft, dan wil ik zijn vrienden en daarom zal ik u verlaten, zal ik dit land verlaten en voorgoed hier zweren, nooit weer, wanneer u vertrekt, zal ik nooit de voeten. Nu weet ik niet wat er zal worden gedaan met me, ik ga naar Buenos Aires zoals wordt verwacht, hoe kan 'terugkeer' naar Afrika, hoe kan 'terugkeer' naar het land van mijn moeder, Italië, Frankrijk ... Nu geen zaak die werd verloren, verloren is overal. Ik voel me erg, hoopte dat alles zou anders zijn, maar ik kan niet meer. Help mij is het enige wat ik vraag, met de stevigheid genegenheid en liefde, zelfs als ik u verlaten, is door geen u wilt, maar het is door en willen meer dan - dan wat ik begrijp en waar ik woon. Ik verzoek u mij vergeven



Guilhermo Bazárov de Mont Serrat

Nenhum comentário: